Followers

Monday, April 6, 2009

My Favourite Song...


I just want to share one of my favourite song;


FAZLEY - CERITA ASMARA

Tiada lagi nada berlagu
Tiada lagi senyum bibirmu
Tiada lagi syair nan indah..Oh Kasih
Rintik hujan jatuh ke bumi
Langit diselubungi nan memori
Disini lah kita bertemu..Berjanji..
Chorus:
Cerita yang lalu itu
Cerita engkau dan aku
Hanyalah igauan yang lara

Cerita berbalut sepi
Mengusik jiwa meronta
Cerita yang pudar akhirnya
Sudah takkan bersinar lagi
Gerhana menghantui diri
Langit pun terpaku merintih oh kasih
Wo..ohh...
Chorus:
Cerita yang lalu itu
Cerita engkau dan aku
Hanyalah igauan yang lara

Cerita kan pada semua
Aku kau anggap berdosa
Cerita asmara yang musnah
Renung wajahku oh kekasih
Sebelumku berlalu pergi
Percintaan kita tenggelam akhirnya....
Wo....


Chorus:
Cerita yang lalu itu
Cerita engkau dan aku
Hanya lah igauan yang lara

Cerita kan pada semua
Aku kau anggap berdosa
Cerita asmara yang musnah
Yang musnah...
Ooohh ..
Cerita asmara
yg musnah...
p/s: sedey tau lagu nie... tu pasal la lagu nie jadi I punye feveret. huhuhu...

No comments:

STESRI'S PANORAMA-Khas untuk ex-stesrians06'/07'

STESRI MEMORIES-Khas untuk ex-stesrians 06'/07'