Followers

Tuesday, October 29, 2013

Lebih mahal dari sebuah permata.


Segala senyummu, gelak tawamu, 
Tak mampu sembunyikan kesedihanmu pada mataku.
Mudah untuk aku ketahui deritamu, walaupun bersusah payah kau cuba selindung dengan pelbagai helah. 

Namun itu semua tak ku peduli. 
Segala kederat, masa, harta yang aku ada, sanggup ku korbankan.
Demi kesejahteraan hidupmu. Demi keselesaan dirimu.
Ikhlas kerana ALLAH S.W.T. 

Kegembiraanmu adalah kesenangan hatiku. Kederitaan dirimu juga adalah perit hidupku.

Itu tandanya kau lebih mahal dari sebuah permata.


p/s: Buat insan-insan yang ku kasihi dalam hati ini. 


3 comments:

miza zahratuljannah said...

dia ada gtau..
katanya pelik,abg haziq pasan perubahan pd nya... btw,terus sedarkan dia.. jgn biar dia hayal dgn masalah yg datang ya :)

saya tak de lesen sebesar lesen abg haziq ^_^

*errr.. btw,komen nih kene pd tajuk k? haha

salam ziarah =D

chiko90tuah said...

miza, mcm mana abg xboleh tahu perubahan atas diri dia... abg kenal dia dah lama dah... bukan takat kenal dia sorang; ahli keluarga dia pun abg kenal. Alhamdulillah setakat ni abg boleh faham dia mcm mana... susah dia nak tipu abg. Dia kan adik abg. huhuhu~

*jawapan ni jugak kena pada tajuknye. kikikiki~~

Tengkiu ya sebab ziarah blog abg yg xsberapa ni... ^_^

miza zahratuljannah said...

ye, sy fahammm sgt korang nih.. hihi

blog abg antara yg sy always tengok, slain cikgu muiz,n kak ani ^_^

xseberapa xpe,asalkan nampak tulisannya.. hihi

STESRI'S PANORAMA-Khas untuk ex-stesrians06'/07'

STESRI MEMORIES-Khas untuk ex-stesrians 06'/07'