Followers

Monday, May 31, 2010

Macam tu lah ceritanya hari ini...

Salam to All...

Well, this is my first day of class at UNISEL(actually, Miss Thina says that we will not having class until 14th of June)

Adey...

So, I went to the library, accessing/updating my facebook & blog, and then maybe I'll go breakfast afterwords...

Meantime, SERIOUS I KEBULOR NIEH!!!! Cafe's closed. xtaw bukak at what time. adey....

Boring giler kot... tapi tengok la, bila da ada assignment, jgn harap nak rest senang2.. AMIK kaw!! HAHAHA!!!

But I'm telling you, I think, for me, Miss thina and Mr. Soo are cool lectures.. I blom jumpa Miss Darshiela & Miss Kalai lagi. agaknya macam mana la style teaching diorang..hehe...

p/s: but still, skang nie memang tengah boring giler... hurm....

No comments:

STESRI'S PANORAMA-Khas untuk ex-stesrians06'/07'

STESRI MEMORIES-Khas untuk ex-stesrians 06'/07'